fbpx Tiki in NIBE skupaj na Domu | TIKI

Tiki in NIBE skupaj na Domu

Med 22. in 26. marcem je na ljubljanskem Gospodarskem razstavišču potekal tradicionalni sejem Dom. Tiki in NIBE sta se tokrat predstavila skupaj, letošnja ponudba pa je obsegala toplotne grelnike in črpalke ter sistemske rešitve za ogrevanje in hlajenje bivalnih in poslovnih prostorov.

Sejem DOM je že vrsto let prizorišče številnih poslovnih srečanj kakor tudi tudi priljubljen cilj celih družin iz celotne Slovenije. Obojih, poslovnežev in obiskovalcev, se je na skupnem razstavnem prostoru Tiki in NIBE v Marmorni dvorani kar trlo.

 

Tiki se kot vodilni slovenski proizvajalec grelnikov vode in toplotnih črpalk za ogrevanje sanitarne vode in prostorov odlično počuti v globalni švedski skupini NIBE Industrier, saj mu prav pripadnost v globalni korporaciji zagotavlja dostop do najsodobnejših znanj, ki omogočajo globalni razvoj. Družbi povezuje zavezanost visoki kakovosti ter zeleni energiji, kar se je letos že od daleč videlo po posebej izpostavljenih podatkih o nizkem ogljičnem odtisu na vseh proizvodih. Medtem, ko so z radijskih zvočnikov odmevala sporočila o tem, kako greje Toplina na ti, in kako je za družbo NIBE »trajnost v njeni naravi«, so obiskovalci pozorno proučevali kapacitete in sposobnosti najnovejših modelov toplotnih črpalk in zalogovnikov obeh proizvajalcev.

 

Izviri naše vsakdanje toplote danes preprosto niso več »in«, če skrbno ne ravnajo z naravnimi viri. Iščemo jih v zraku, zemlji, vodi ali sončni energiji. Zato toplotne črpalke Tiki in NIBE združujejo najsodobnejšo tehnologijo, vrhunsko oblikovanje in spoštljiv odnos do vseh virov. Z njimi je mogoče ogrevati tako prostor kot sanitarno vodo, njihova največja prednost pa je, da najdejo toploto tam, kjer jo je zadosti in je praktično zastonj: v zraku ali pod zemljo, odlično pa se obnesejo tudi v kombinaciji s solarnim sistemom.
Prokurist družbe Tiki Peter Šilc je med dvema sestankoma na razstavnem prostoru komentiral, »da je skupni nastop naletel na izjemno pozitivne odzive, kar se vidi tako v številu naročil kot tudi vzpostavljenih novih kontaktov.« Če sodimo po nedavnem frankfurtskem in sedanjem ljubljanskem sejmu, se obeta še ena dobra sezona.